محل لوگو

8 نمونه مدرن بازسازی ساختمان اداری و دفتر کار تجاری


همانطور که می دانید، تخریب ساختمان اداری هزینه بیشتری به همراه دارد و زمان بسیار زیادی را نیز هدر خواهد داد. این اتفاق سبب می‌شود که در کار اداری آن شرکت اختلالاتی ایجاد شده و تا زمان تکمیل عملیات بازسازی و ساخت وقفه در کار شرکت رخ دهد.

 

در این مقاله از خوارزم سازه قصد داریم تا به طور کامل به این موضوع و نکات مربوط به آن بپردازیم و نمونه بازسازی دفتر کار و واحد اداری را مشاهده نمایید.

 

بازسازی ساختمان اداری چیست؟

در مقدمه این مقاله خواندید که بازسازی ساختمان اداری از لحاظ صرفه‌جویی در هزینه و زمان، بسیار بهتر از مقوله تخریب است. اما در این مقطع سوالی که برای بیشتر افراد پیش می‌آید مربوط به مساله هزینه بازسازی ساختمان اداری و نکات مربوط به آن می‌شود. به هر حال در جایی که افراد زمان زیادی را در روز قرار است بگذرانند، باید هر لحاظ راحت و باکیفیت باشد.

 

نکته دیگری که اهمیت دارد، این است که اگر دکوراسیون یک ساختمان اداری قوی و اصطلاحاً لاکچری باشد، علاوه بر افرادی که در آن محیط کار می‌کنند، مشتریان و افرادی که به آن جا مراجعه می‌کنند نیز از دیدن آن محیط لذت برده و مجذوب خواهند شد.

 

دلایل بازسازی ساختمان اداری:

بازسازی واحد تجاری به طور کلی به دلایل مختلفی انجام می‌شود. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین دلایل آن می‌پردازیم:

 

  • برای بالا بردن مقاومت ساختمان:
  • به دلیل فرسودگی ساختمان:
  • برای ایجاد دکوراسیون جذاب‌تر:
  • برای ایجاد تغییرات نوین در معماری داخلی:
  • عوامل موثر در بازسازی دفتر کار:

 

بازسازی ساختمان یکی از موارد حیاتی است که نیازمند به توجه ویژه است. عوامل مختلفی می‌توانند باعث ایجاد نیاز به بازسازی ساختمان شوند. این عوامل شامل عدم تاسیسات مطلوب یا فرسوده، نورپردازی نامناسب و مغایرت اهداف شرکت یا اداره با معماری و طراحی ساختمان می‌شود.

 

همچنین، عدم طراحی اصولی ساختمان و نیاز به طبقه‌بندی و مرتب‌سازی فضای اتاق‌ها نیز می‌تواند نیاز به بازسازی را الزامی کند.

 

مراحل بازسازی واحد اداری:

برای بازسازی ساختمان اداری لازم است تا در مرحله اول همه فضاهایی که کارفرما در نظر دارد را تقسیم‌بندی کنیم. برای این کار لازم است تا از کارفرما پرسیده شود که به طور کلی به چند فضا در ساختمان خود نیاز داشته و در هرکدام از این فضاها چند نفر قرار است فعالیت کنند.

 

در مرحله بعدی باید به این نکته توجه کرد که نور ورودی ساختمان از کدام سمت بوده و به همین سبب نورپردازی درون محیط باید به چه صورت انجام شود. همچنین پس از آن باید برای چیدمان مبلمان و وسایل کار و مورد نیاز ساختمان برآورد هزینه کرده و به طور دقیق آن را بررسی کرد.

 

نقش رنگ‌ها در بازسازی ساختمان اداری:

استفاده از رنگ سازمانی:

رنگ‌های سرد:

رنگ‌های گرم:

رنگ‌های خنثی:

انواع پارتیشن در بازسازی دفتر کار و ساختمان اداری:

استفاده از پارتیشن‌های چوبی:

نصب پارتیشن شیشه‌ای:

پارتیشن صفحه آکوستیک:

نکات مهم در بازسازی ساختمان اداری:

استفاده از تکنولوژی:

استفاده از نور طبیعی:

استفاده از لوگو:

نورپردازی:

استفاده از عایق صوتی:

استفاده از فضای سبز:

استفاده از بالکن‌های سبز:

فضاهای مهم در بازسازی ساختمان اداری:

اشتباهات مهم در بازسازی ساختمان اداری:

عدم تحقیقات کافی:

نداشتن بودجه کافی:

عدم استفاده از پیمانکار:

در نظر نگرفتن قوانین:

خوارزم سازه: متخصص در بازسازی ساختمان اداری

شما می‌توانید بازسازی ساختمان اداری خود را به متخصصین خبره خوارزم سازه بسپارید. همچنین شما می‌توانید از طریق شماره 09123985197 با کارشناسان ما تماس گرفته و هر اطلاعاتی که درباره این موضوع نیاز دارید را کسب کنید.

منبع:B2n.ir/r90428

  انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 11

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما